germany.poortourer.com

germany.poortourer.com

Tag: Miami


Pop Smoke – Mr. Jones Lyrics

Play this song [Intro] Oh, oh-oh-oh Oh-oh, oh-oh-oh Oh, oh-oh, oh-oh-oh Look [Chorus] Said we in Miami, we just left Mr. Jones With a hundred bitches that’s down, ready to fuck She said she wanna be about ten I’m like, “Your ass seems fat enough” Before you get that, you better go get a tummy …

Groovenics – Booty Barn Lyrics

You got that rump shaker It’s definitely your heartbreaker Break me off a piece of that ass So I can hit it really fast If you don’t want me to leave ya Bend over and ill believe ya You’ll be mine and ill be sure to bring you to my booty barn The kingdom down …

Lil Wayne & Kodak Black Pardoned By President Trump In Last-Minute Spree

Lil Wayne and Kodak Black can breathe a sigh of relief today after Trump granted them clemency. Outgoing President Donald Trump has pardoned over 150 persons and commutations, sources within the President’s administration has revealed in the early morning of his last day in office. Trump spends his final full day in office- January 19, …

Allie X – I’m Not Gonna Tell My Boyfriend Lyrics

Play this song [Verse] Oh, you’re proceeded baby, by your reputation You make me higher than all kinds of medication I wanna take you to a real discreet location I wanna take you now Was at The Roxy where your punk-y band was playing You got me sayin’ shit that I shouldn’t be sayin’ Lucky …

Alus – No No Lyrics

Hate me if you must that’s a no no I be riding round straight slow mo He wanna eat me out that’s a no-go Something in my cup that’s a Solo Only aisle that I walk is the Grammy’s Told ‘em wasn’t me like I’m Shaggy You be wearing Givenchy but it’s a hand-me-down I …

Man killed in shark attack in Western Australia state

Man killed in shark attack in Western Australia stateA man has died after being attacked by a shark in Western Australia state, the eighth fatality in the country this yearByThe Associated PressNovember 22, 2020, 11:18 AM• 2 min readShare to FacebookShare to TwitterEmail this article2:06Mom's frantic 911 call released after Florida shark attackAndrew Eddy, 30, …

Miami judge blasts Venezuela’s top airline for ‘fraud’

Miami judge blasts Venezuela’s top airline for ‘fraud’Two Venezuelan businessmen convicted in the U.S. as unregistered agents of the late Hugo Chavez have scored a major victory in a Miami courtroom in a bitter fight for control of the country’s largest private airlineBy JOSHUA GOODMAN Associated Press WriterNovember 7, 2020, 1:20 AM• 5 min readShare …

Venezuela demands release of businessman connected to Maduro

Venezuela demands release of businessman connected to MaduroVenezuela is demanding the release of a government-connected businessman who was detained in Cape Verde on U.S. corruption chargesBy JOSHUA GOODMAN Associated Press WriterJune 15, 2020, 2:48 PM5 min read5 min readShare to FacebookShare to TwitterEmail this article MIAMI — Venezuela on Saturday demanded the release of a …

Ace Of Base – Prime Time Lyrics

[Verse 1] Cuban cigars and the lass lass in the bars I see the rise and a hope for this down downtown Miami Where the people are moving and grooving from dusk till dawn My progress is you and I want it [Chorus] Prime Time, party time Always here in the Caribbean sun Drop dead …

Rick Ross – Vegas Residency Lyrics

Play this song [Intro] Black Bo, you know we miss you J.U.S.T.I.C.E.  League M-M-M-M-M-M-Maybach  Music Since everybody wanna speak they mind Maybach Music [Verse 1] Yo,  watchin’ Kanye interview, feel like I wanna cry For  every innocent brother charged with a homicide Went from battle raps to now we wearin’ M.A.G.A. hats Dade  County, nigga, …

Rick Ross – Summer Reign Lyrics

Play this song [Intro: Rick Ross] Summer reign Let’s let the top down H Money Convertible music [Chorus: Summer Walker & Rick Ross] All I ask is that you hold it down for me ‘Cause you told me you would be my everything If it’s love, then baby, put it on me (I got it, …

Juice WRLD – Under Her skin-hells kitchen Lyrics

Play this song [Chrous] Oh hope my lullabies get under her skin Like the itch from the perks on the bench She balling out her eyes from the bench She tells me that shell never play love games again Wo ohhh my lullabies get under her sky Shes ballin her eyes out from the bench …

Denzel Curry – CAROLMART Lyrics

Play this song [Intro] You know, being from Dade County We do the fly shit naturally, man We do the stuntin’ shit naturally, why? Huh, ’cause we blendin’ in with the environment man, haha Ayy FnZ Oh damn South Florida might the most beautifulest place in the land, homie Look at all these bad bitches …

Moneybagg Yo – Toxic Lyrics

Play this song [Intro] I ain’t even gon’ lie, like This shit hard tryna repair the trust and shit When I was all in your face, why you ain’t say it then? Wait ’til I leave to send texts and shit [Chorus] Never know how you feelin’, want me to guess it (Want me to …

Juice WRLD – Sadness Lyrics

Play this song [Intro] We’re laying in bed I lock eyes, our eyes lock [Chorus] Our eyes locked, you can see the sadness My heart stops, every time you call my name My jaw drops, you fell from the stars and i’m star struck You fell from the stars Girl am I lost? We’re down, …

Quando Rondo – Neighborhood Hero Lyrics

Play this song [Intro] Yeah, yeah, ooh, uh, ayy Quando Rondo, nigga Relly Made (They locked up my nigga Pablo, they hit him with a RICO Spin on they block with my sawed-off, but keep that on the D-low Lil’ shawty look just like a model, a neighborhood hero I fuck with… lil’ mama, I …

Kodak Black – Christmas in Miami Lyrics

[Intro] Ayy, I don’t know if I wanna call this detox ’cause I’m like… I’m puttin’ away a lot of old shit just so I can be with this one individual, but at the same time, all I really want for Christmas is her [Verse 1] I put the Glizzys down so I could be …

Usher – Birthday lyrics

Zaytoven Do your dance it’s your birthday Move that ass it’s your birthday Spend this cash for your birthday Blow that bag for your birthday Spend a band if you worth it You know I like it when you work it Hit your dance on your birthday It’s what you want for your birthday Go …

Sheck Wes – Never Lost Lyrics

[Intro] Mudboy Yeah, yeah [Verse 1] Time never wasted and love never lost Talent done took me places never been You don’t know why, why, you love me so much You never had love, but felt it before Where I came from, they shootin’ the four (Mudboy) Where I come from, no books in the …

Marc Anthony – Esta Rico lyrics

[Intro: Will Smith, Bad Bunny & Marc Anthony] Marc Anthony Bad Bunny baby-be-be-be-be-be Will Smith Haciendo historia Haha, woo [Pre-Coro: Marc Anthony] Tú quieres algo y se te ve Aquí hay ambiente pa’ ahora y pa’ después Ya tú probaste, la otra vez Por eso sabes- [Coro: Marc Anthony] Que esto está rico Está rico …

Nicki Minaj – Miami lyrics

[Intro: Kodak Black] I ain’t really finna tell y’all how to get away with murder and shit [Chorus: Nicki Minaj] Just the other day I was out in Miami Got the low-low on them Percs, low-low on them Xannies Nigga’s know my bitches petty, I ain’t talkin’ mani’s Pull up with a lot of bodies, …

Young Thug – Money Turning Me On Lyrics

[Intro] Yeah, yeah Oh, yeah Uh Wheezy beats This money turnin’ me on (Yo, turn me up bro) Misery, yeah, yeah [Chorus: Young Thug] This money turnin’ me on, ayy, this money turnin’ me on I’m thinkin’ out loud, but these hunnids got a nigga gone (woo) Three hundred racks for a Bentley truck, yeah …

Fabolous – Ooh Yea Lyrics

[Intro: Ty Dolla $ign & Fabolous] Right now, oh Ooh yeah Ooh, woah, ooh Oh I like this Hitmaka Ooh, woah, ooh [Chorus: Ty Dolla $ign, Fabolous & both] I got money on my mind, ooh yea I get bag after bag, ooh yea Saint Laurent, Goyard, ooh yea Shut the pie, you can charge, …

Pitbull – Free Free Free Lyrics

[Intro: Pitbull] Now let me take you from Miami, the pineapple To New York, the big apple Now let’s escape, darling [Chorus: Theron Theron] Party jumpin’, until the morning Feeling free, free, free Hands keep waving, we misbehavin’ Feeling free, free, free Cause ain’t nobody ready to go home We gon’ keep it going all …

Juice WRLD – Flavor Lyrics

[Chorus] I’m finna pour up a four, you finna pour up a one You finna pick up a fist, I’m finna pick up a gun I was just smokin’ on piss, you was just smokin’ on bum I was just smokin’ the flavor, you was just smokin’ on nun I’m finna pour up a four, …

Drake – March 14 Lyrics

[Intro] Here we go Yeah [Verse] Yesterday morning was crazy I had to come to terms with the fact that it’s not a maybe That shit is in stone, sealed and signed She not my lover like Billie Jean, but the kid is mine Sandi used to tell me all it takes is one time …

Kanye West – Kids See Ghosts lyrics

[Chorus: Yasiin Bey] Kids see ghosts sometimes Kids see ghosts sometimes Kids see ghosts sometimes Spirit, moving around, just moving around Kids see ghosts sometimes Kids see ghosts sometimes Kids see ghosts Spirit, yeah that’s the king [Verse 1: Kid Cudi] Stop that movement, stop that movement Y’all can’t move me, this my movie Y’all …

G Herbo – Focused Lyrics

[Intro] Yeah, [?] Know I’m in Miami right now, this the Miami section, it’s real It’s the L.A. section [?] Man, my niggas [?] We on that gang shit, [?] We on all that flashin’ too They rock with [?] Put Maison Margielas on, we callin’ the caps [Verse] I rock that Gucci shit and …

Kali Uchis – Miami lyrics

(feat. BIA) [Intro: Kali Uchis] Kali Uchis BIA Las cabroncitas Bienvenidos a Miami [Verse 1: Kali Uchis] I can feel it in the air, ooh, Miami (Miami, Miami, Miami, Miami) How you pay off all them bills? (How?) Ooh, her panties (How you gonna pay ’em all?) When I was just a little girl (I …

Playboi Carti – Top Lyrics

[Intro: Playboi Carti] What? Huh? [Chorus: Playboi Carti] I’m on the top of the building, I’m on the top of the building I’m on the top of the building, I’m on the top of the building I’m on the top of the building, I’m on the top of the building I’m on the top of …